Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ-ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Βιομηχανία: Adidas                                    Γυμνάσιο: 1Ο Γυμνάσιο Νεάπολης
Άτομα:                                                      Τμήμα:   Β’1
                                       
                                             ΕΙΣΗΓΗΣΗ

Ονοματεπώνυμο/α:    


ΤΜΗΜΑ: Πληροφορικών Συστημάτων


Διευθυντής/ες:  Πληροφορικών Συστημάτων (IT Manager)


Γραφείο:

Καθήκοντα:  Υπεύθυνη για σχεδίαση, εγκατάσταση, συντήρηση Πληροφορικού Συστήματος


ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ / ΘΕΜΑ: Αγορά και εγκατάσταση νέων υπερσύγχρονων τηλεφωνικών κέντρων-γραμμών μέσω Η/Υ (τύπου Skype)

Περιγραφή: Προτείνω να ενσωματωθούν όλοι οι τηλεφωνικοί κατάλογοι και όλες οι
επικοινωνίες μέσω outlook (ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) όπου θα γίνονται
ενδοεπικοινωνίες, τηλεδιασκέψεις και τηλεconferance εντός εταιρείας, μεταξύ
υποκαταστημάτων στην ίδια ή άλλη πόλη. Όλα τα υποκαταστήματα και τα εργοστάσια
θα επικοινωνούν με τα νέα τηλεφωνικά κέντρα με τα οποία θα μπορούν μέσω internet,
να κάνουν τηλεδιασκέψεις χωρίς να πραγματοποιηθούν δαπανηρά ταξίδια μεταξύ
στελεχών. Θα μπορούνε να έχουν μία πηγή-κατάλογο πληροφοριών, τηλεφωνικού,
φωνητικού αλλά και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπου οι διευθύνσεις (ταχυδρομικές
κλπ.) και τα ηλεκτρονικά στοιχεία των πελατών, συνεργατών και προμηθευτών θα
είναι στη διάθεση όλων των στελεχών της εταιρείας. Επίσης μέσω αυτού του τύπου, η
επικοινωνία σχεδόν ανέξοδη και θα αφορά και τα σταθερά αλλά και τα κινητά τηλέ-
φωνα και των στελεχών αλλά και των συνεργατών. Μέσω των Smartphone θα μπορούν 
να επικοινωνούν και να συμμετέχουν σε τηλεδιασκέψεις, να στέλνουν απευθείας
e-mail, να παίρνουν παραγγελίες ή να στέλνουν reporting που αφορούν ομάδες της
εταιρείας. Ηλεκτρονικό ημερολόγιο (CRM) όπου θα σημειώνονται τα ραντεβού των  
στελεχών αλλά και της διοίκησης και όλα τα σημαντικά θέματα της εταιρείας.


Παρατηρήσεις / Σχόλια: 1)Ταχύτατη ενημέρωση, 2)Όλοι οι συνεργάτες και οι απομα-
κρυσμένοι θα αισθάνονται κοντά στην εταιρεία(στο κέντρο της), 3) Άμεση πληροφό-
ρηση, 4) Πολύ οικονομική λύση, 5) Υπερσύγχρονη και προηγμένη τεχνολογική λύση,
6) Άμεση απόσβεση των χρημάτων.


Ημερομηνία υποβολής της αναφοράς


 Τρίτη 24/01/2012


Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης  4

                          
                 Υποβλήθηκε από:

   Διευθυντής …………………………   (υπογραφή)

   Διευθυντής …………………………   (υπογραφή)

   Διευθυντής …………………………   (υπογραφή)


ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ / ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ  ΜΕ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ                   (διαγράψτε το λάθος) 
ΑΙΤΙΟΛΟΓΊΑ ΤΗΣ ΑΠOΦΑΣΗΣ: Συμφέρει την επιχείρηση

Σημείωση: Αυτός ο τύπος εγγράφου είναι κοινός για όλους τους διευθυντές και υποβάλλεται στο διοικητικό Συμβούλιο προκειμένου να αποφασίσουν για την έγκριση μιας εισήγησης.  
ΠΡΟΣΟΧΗ :  Το παρόν υπογράφεται από το Γ. Διευθυντή και φυλάσσεται μαζί με τα πρακτικά. 
                                                                                                          
                                                                           Θεωρήθηκε

                                                                                                  Ο Γενικός Διευθυντής             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου